REKLAMAČNÍ FORMULÁŘ
REKLAMAČNÍ ČÁST: (vyplní zákazník)
jméno a adresa kupujícího:
E-mail:
Telefon:
Reklamované zboží:
Číslo dokladu:
Datum nákupu: (datum vystavení faktury)
Podrobný popis závady: (Co nejpodrobněji specifikujte závadu, kdy se vyskytuje a za jakých okolností se při používání vyskytuje. Podstatně tak ulehčíte i zkrátíte celý proces.)
Navrhovaný způsob reklamace (zakroužkujte možnost)
a) oprava zboží
b) výměna zboží
c) vrácení peněz
d) jiný (popište)
Zboží bude přijato k reklamačnímu řízení za těchto podmínek:
1. Zboží bude předáno dodavateli k reklamačnímu řízení kompletní v původním obalu nebo obalu, který bude dostatečně chránit zboží při přepravě (zákazník zodpovídá za tento obal), na náklady zákazníka.
2. Zboží nesmí být mechanicky poškozeno zákazníkem. Pokusy zákazníka o opravu zboží jsou nepřípustné a může být na ně pohlíženo jako na neoprávněnou reklamaci!
3. Dodavatel se zavazuje vyřídit reklamaci ve prospěch zákazníka v co nejkratším termínu, a nejpozději do 30 dnů od přijetí bude zboží připraveno k odběru. Pokud zákazník předá k reklamaci nekompletní zboží, vyhrazuje si dodavatel právo prodloužit tuto dobu.
4. Reklamující bere na vědomí a souhlasí s tím, že mu mohou být účtovány náklady spojené s neoprávněnou reklamací
Podepsáním tohoto reklamačního protokolu kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami, a že s nimi v plném rozsahu souhlasí.
Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na způsob vyřízení a následné potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace.
Datum: __________________ Podpis kupujícího: ______________________